10 ushqime që duhet të shmangni me çdo kusht nëse doni të humbni peshë

Ushqimi që hani ka një efekt shumë të rëndësishëm në peshën tuaj. Disa ushqime ndihmojnë në humbjen e peshes. Këtu është një listë e 10 ushqmeve që duhet të shmangni nëse jeni duke u përpjekur për të humbur peshë.

1. Patate të skuqura patate dhe patate të ziera

Patatet janë të shëndetshëm dhe kanë shumë susam, por patatet e skuqura nuk janë një ushqim i shëndetshëm. Në shumë studime është treguar se konsumi i patates lidhet me rritjen e peshës. Përveç kësaj, patatet e skuqura mund të përmbajnë substanca kancerogjene të quajtura akrilamide. Kjo është arsyeja pse është shumë më mirë të ha patate të thjeshta të ziera. Konkluzionet: patatet e ziera janë shumë të shëndetshme dhe ju ndihmojnë të ngopeni.

2. Pijet me gaz

Pijet me sheqer si pije të gazuara janë një nga ushqimet më pak të shëndetshme në botë. Ata ju shtojë pehë dhe mund të keni efekte katastrofike në shëndetin tuaj nëse konsumoni shumë. Megjithëse pijet me sheqer përmbajnë shumë kalori, por truri juaj nuk i identifikon ato si ushqime të fortë. Këto kalori nuk do t'ju bëjnë të ndiheni të ngopur dhe kështu do të konsumoni më shumë dhe do të përfundoni duke shtuar shumë kalori. Nëse doni me të vërtetë të humbni peshë, ju duhet të hiqni dorë nga këto pije. Përfundimi: Pijet me sheqer mund të ndikojnë negativisht në peshën tuaj dhe në përgjithësi në shëndetin tuaj. Nëse qëllimi juaj është të humbni peshë, jini të vetëdijshëm se do të jetë shumë e rëndësishme të hiqni dorë nga pije të gazuara.

3. Buka e bardhë

Buka e bardhë shpesh përmban shumë sheqer. Ajo ka një indeks të lartë glikemik dhe mund të rrisë nivelet e sheqerit në gjak. Një studim i 9267 njerëzve ka rezultuar se të hash dy feta (120 gram) bukë të bardhë në ditë rrit me 40% rrezikun për të shtuar peshë. Për fat të mirë, ka shumë alternativa të shëndetshme për të zëvendësuar bukën e bardhë. Njëra është bukë me drithëra, e cila është ndoshta buka më e mirë në treg. Mos harroni se të gjitha llojet e bukës së bardhë përmbajnë gluten. Konkluzionet: Buka e bardhë është bërë me miell që mund të rrisë nivelet e sheqerit në gjakun tuaj. Kështu më mirë zgjidhni bukën e zezë ose bukën me drithëra.

5. Pothuajse të gjitha lëngjet e frutave

Shumica e lëngjeve të frutave që gjenden në supermarket kanë pak të bëjnë me frutin e vërtetë. Lëngjet e frutave janë shumë të përpunuara dhe ëmbëlsuar me sheqer. Në fakt, ato mund të përmbajnë të njëjtën sasi të sheqerit dhe kalorive si pijet e gazuara. Kjo do të thotë që një gotë me lëng portokalli nuk do t'ju ngopë si një portokall, do të jetë më e lehtë për të thithur sasi të mëdha në më pak kohë. Qëndroni larg lëngjeve të frutave dhe hani frutat e vërteta. Konkluzione: Lëngjet e frutave ju shtojnë shumë kalori dhe sheqerna. Është më mirë të konsumoni fruta të freskëta.

6.Biskota dhe ëmbëlsira

Ëmbëlsirat dhe ëmbëlsirat janë të mbushura me përbërës të dëmshëm siç është sheqeri. Ata gjithashtu mund të përmbajnë yndyrna artificiale të hidrogjenit, të cilat janë shumë të rrezikshme dhe shkaktojnë shumë sëmundje. Nëse dëshironi diçka të ëmbël, hani një çokollatë të zezë. Përfundime: ëmbëlsirat dhe biskotat përmbajnë sasi të mëdha të sheqernave dhe nganjëherë yndyrnave të hidrogjenizuara. Këto ushqime kanë shumë kalori.

7. Disa lloje të alkoolit (sidomos birrë)

Alkooli sjell më shumë kalori të karbohidrateve dhe proteinave, rreth 7 kalori për gram. Megjithatë, marrëdhënia mes alkoolit dhe shtimit të peshës ende nuk është shumë e qartë. Pirja kaq e madhe, në anën tjetër, shoqërohet me një shtim më të madh në peshë. Lloji i alkoolit ka dallim: birra mund të shkaktojë shtim në peshë, por pirja e sasive të moderuara të verës mund të jetë një përfitim. Përfundim: Nëse jeni duke u përpjekur për të humbur peshë ju duhet të konsumoni pak alkool nëse nuk mundeni ta eliminoni krejtësisht. Lejoni vetes sasi të vogla të verës.

8. Akullorja

Akullorja është tepër e mirë, por shumë e dëmshme. Ka shumë kalori dhe pothuajse të gjitha llojet kanë sheqer. Një pjesë e vogël e akullores është e mirë, por problemi është se është shumë e lehtë dhe mund të konsumohet në sasi të mëdha në një kohë të shkurtër. Mundohuni të bëni vetë akullore në shtëpi, duke përdorur më pak sheqer dhe përbërës të shëndetshëm si kos dhe fruta. Gjithashtu, përgatisni një pjesë të vogël, kështu që nuk do të përfundoni duke ngrënë shumë. Konkluzionet: Akullore ka shumë sheqer, akullore e bërë në shtëpi është një alternativë më e mirë.

9. Pica

Picaa është një ushqim shumë i popullarizuar. Megjithatë, picat në treg nuk janë aspak të shëndetshme. Ata kanë shumë kalori dhe shpesh përmbajnë përbërës të dëmshëm si mishi i përpunuar. Nëse dëshironi të shijoni një fetë pica, përpiquni ta bëni atë shtëpi duke përdorur përbërës të vërtetë. Salcs e shtëpisë gjithashtu do të jetë më e shëndetshme, pasi salcat e gatshme mund të përmbajnë shumë sheqer. Një tjetër opsion është të kërkosh një piceri që bën pica të shëndetshme. Përfundim: Një pica shtëpi me përbërës të shëndetshëm është padyshim një zgjedhje më e mirë.

10. Kafe ekspres

Kafja përmban shumë substanca biologjikisht aktive, veçanërisht kafeinë. Këto substanca mund të përshpejtojnë metabolizmin tuaj dhe të ndihmojnë në djegien e yndyrës, në një kohë të shkurtër. Megjithatë, efektet negative të shkaktuara nga shtimi i përbërësve të dëmshëm, si krem artificial dhe sheqeri, tejkalojnë efektet pozitive. Kafe të veçanta kanë shumë kalori dhe nuk janë fort të mira për shëndetin. Kaloritë e kafes shpesh mund të jenë të barabarta me ato të një vakti të plotë. Nëse ju pëlqen kafeja është më mirë të konsumoni me sasi, nëse jeni duke u përpjekur për të humbur peshë. Është gjithashtu më e mirë të shtoni pak qumësht. Por shmanguni të shtoni shumë sheqer.

Përfundime: Një ekspres i thjeshtë mund t'ju ndihmojë të djegni yndyrën, por kafetë e veçanta me shumë kalori dhe shumë përbërës artificialë janë shumë të dëmshëm. Kështu, sheqernat janë ndoshta gjëja më e keqe në ushqimin modern. Sasi të tepërta janë të lidhura me disa nga sëmundjet më serioze në botën e sotme. Ushqimet e mbushura me sheqerna kanë shumë kalori. Për shembull, drithërat e mëngjesit me sheqer. Por gjithashtu duhet të jeni të kujdesshëm kur zgjidhni ushqime me pak ose aspak yndyrë, pasi prodhuesit shpesh shtojnë shumë sheqer për të përmirësuar aromën që humbet kur yndyra hiqet.

Pra, nëse doni të humbni peshë ju duhet t'i referoheni një diete të përshtatshme për ju, që përjashton (pothuajse tërësisht) ushqimet e lartpërmendura.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet