4 ushqime esenciale për shëndetin e trurit

Tani ka studime të panumërta që u atribuojnë veti të dobishme ushqimeve esenciale që hamë çdo ditë. Në fakt, mund të thuhet se së bashku me ushtrimet fizike të vazhdueshme dhe të moderuara, një dietë e shëndetshme është baza e mirëqenies dhe shëndetit. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të dimë se cilat ushqime përmbajnë substancat që na duhen më shumë.

Veza dhe kolina. Kolina është një substancë që luan një rol kryesor në metabolizmin e njeriut dhe kalon nga struktura qelizore në sintezën e neurotransmetuesve. Një mungesë e kolinës mendohet të luajë një rol në disa sëmundje të mëlçisë, arterosklerozën dhe disa çrregullime neurologjike. Një nga ushqimet që përmban më shumë kolinë është veza, veçanërisht e verdha. Të hash dy ose tre herë në javë ndihmon në mbrojtjen e shëndetit të trurit. Jo vetëm kaq, vezët përmbajnë edhe vitaminë B12, e cila gjithashtu luan një rol mbrojtës në sistemin nervor.

Vera. Pihet me mençuri dhe mesatarisht (jo më shumë se dy gota në ditë), vera ndihmon gjithashtu në mbrojtjen e trurit. Në fakt, ai përmban antioksidantë, favorizon kujtesën dhe mbron neuronet dhe hipokampusin, e cila është një zonë e trurit që është e rëndësishme për të mësuarin dhe kujtimet.

Frutat e pyllit. Ne e dimë deri tani se ato janë një përqendrim i vërtetë i antioksidantëve dhe ushqyesve të tjerë. Të gjitha substancat që mbrojnë trurin dhe mund të na bëjnë të jetojmë më gjatë. Ato duhet të hahen çdo ditë.

Mjalti. Sigurisht mund të përdoret në vend të sheqerit dhe mund të ndihmojë në largimin e inflamacionit të trurit, i cili nga ana tjetër mund të çojë në plakje të parakohshme.

Përfshirja e këtyre ushqimeve në dietën tonë nuk do të zgjidhë të gjitha problemet tona, por ato do të jenë një themel i mirë në të cilin trupi ynë mund të mbështetet për të qëndruar i shëndetshëm në planin afatgjatë.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet