Le të zbulojmë vetitë e kuercetinës

Emri i saj ishte i njohur pak deri vonë, por është një nga flavonoidët më të fuqishëm që ka, gjithashtu shumë i dobishëm për atletët sepse është thelbësor në zvogëlimin e stresit oksidativ, ne po flasim për kuercetinën. Është një flavonoid i pranishëm në shumë ushqime bimore me një veprim të fuqishëm antioksidant. Sot ajo është bërë mjaft e famshme falë një studimi të fundit që nxjerr në pah vetitë e tij, për t’u hetuar dhe verifikuar, për të penguar riprodhimin e virusit SARS-Covid-19, por që prej kohësh është i njohur për dietologët për shumë cilësi të tjera.

Ku është i pranishëm ky flavonoid? E gjejmë te brokoli, spinaqi dhe në përgjithësi te perimet me gjethe jeshile, kaperi, domatet dhe qepët, dhe më pas te mollët, rrushi, agrumet dhe manaferrat. Mund të nxirret gjithashtu nga gështenja e kalit, kalendula, murrizi, ginko biloba dhe kamomili dhe më pas të shtohet në suplemente.

Çfarë cilësish mund të ketë për ata që merren me sport? Është shumë i dobishëm sepse luan një rol të rëndësishëm jo vetëm në zvogëlimin e stresit oksidativ, por edhe në zvogëlimin e inflamacionit kronik. Prandaj ndihmon në rastet e artritit, lupusit, psoriazës dhe në ato situata të inflamacionit kronik jo-patologjik, ashtu si ajo që ndodh tek ata që praktikojnë sporte. Kuercetina, në fakt, ndihmon për të zvogëluar prodhimin e radikalëve të lirë.

Ka veti të tjera? Një nga përbërësit e kuercetinës është rutina, e cila vlerësohet si një antioksidant. Në të vërtetë është pjesa më e rëndësishme e kuercetinës që funksionon në një nivel anti-hemorragjik pasi një terapeutik natyral mund të përdoret në rast të venave me variçe, hemorroideve, kundër peshës dhe ënjtjes në këmbë ose ngërçeve gjatë natës, aq sa ka shtesa sportive të bazuara në rutinë. Përmirëson vazodilatacionin dhe qarkullimin e gjakut. Ajo gjithashtu ndihmon në uljen e rrezikut kardiovaskular.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet