Vjeshta është koha e kungullit, një perime me veti të panumërta

Ne kemi hyrë zyrtarisht në sezonin e vjeshtës, ndërsa kushtet dhe zakonet tona ndryshojnë, natyra gjithashtu transformohet në tryezë. Dhe kungulli është një nga perimet parësore simbolike: këtu janë vetitë e tij të pafund të dobishme për shëndetin dhe bukurinë.

Plot minerale dhe më shumë: Ndër mineralet thelbësore që gjenden në kungull janë të shumta: kalciumi, kaliumi, fosfori dhe mangani, zinku. Këto minerale janë të rëndësishëm për sistemin imunitar dhe për të na mbështetur gjatë dhe pas trajnimit fizik intensiv. Kungulli është një burim i triptofanit, një pararendës aminoacid i një hormoni që na mundëson humor të mirë dhe i melatoninës kaq i rëndësishëm për gjumin. Ka një përmbajtje të lartë uji dhe një përmbajtje të ulët kalorish, vetëm 18 kalori në 100 gramë. Kungulli është pra një aleat i shkëlqyeshëm për shëndetin tonë, që do të përdoret pas një stërvitje për shkak të përmbajtjes së tij në kalium, për të humbur peshë si një zëvendësim për karbohidratet, për të zvogëluar kolesterolin ose si një ngadalësim i plakjes falë përmbajtjes së lartë të antioksidantëve. Në fund, kjo perime e jashtëzakonshme është një aleat i sistemit tonë imunitar.

Perime të gjithanshme në kuzhinë të pranishme në të gjitha dietat: Një perime e gjithanshme në kuzhinë, nga e gjalla tek e gatuara: ka receta të panumërta që mund të rrisin aromën dhe vetitë e tij. Të papërpunuar, të pjekur ose të gatuar në avull, të sallatuar, të pastruar, si bazë për ëmbëlsirat. Mund të nxirret i papërpunuar i shoqëruar nga karota, portokall dhe limon për të mbushur me energji dhe minerale para një stërvitje në palestër. Për një mëngjes pas stërvitjes, kungulli mund të zihet në avull një natë më parë, në mëngjes përziejeni atë pasi të avullojë me lëng të pastër boronice, një lugë çaji alga spirulina, një banane dhe një hurmë. Për një vakt mund të zgjedhim një supë me kungull (kungulli është në avull, i përzier me një lugë vaj ulliri ekstra të virgjër, kripë, bimë nga kopshti ose lëng xhenxhefili). Kungulli i pjekur ka hyrë në menutë e restoranteve. Për ta përgatitur atë, priteni kungullin në pjesë të mëdha, duke mbajtur lëvoret, përgatitni një marinadë me vaj ulliri, hudhër, trumzë dhe lëreni kungullin të marinohet për 15 minuta në këtë përzierje. Për ta përfunduar, vendoseni kungullin në një tepsi, piqeni në 180 gradë për rreth 25 minuta.

Kungullli hahet nga lëvorja te farat: Farat e kungullit përdoren në shumë suplemente ushqimore, vaji i farave të kungullit është i pasur me acide yndyrore thelbësore omega 3. Magnezi që gjendet në farat e kungullit është një aleat i trupit tonë. Farat e kungullit konsiderohen gjithashtu si një anti-inflamator i vërtetë natyror. Marrja e lartë e fibrave mund të ndihmojë gjithashtu në rregullsinë e zorrëve tona. Prandaj mund të përdorim gjithçka, nga kungulli, dhe ajo është bërë pjesë e një kategorie të re perimesh të quajtur "karbohidrate kritike e pastër", një karbohidrat që ushqen shëndetin e organeve, indeve dhe muskujve tanë, dhe i cili kurrë nuk duhet të mungojë në tryezën tonë. Përfshirja e kungullit në dietën tuaj mund të ndihmojë gjithashtu të humbni peshë, sepse kungulli ka një fuqi të lartë ngopëse përveç përmbajtjes së multivitaminave, fibrave dhe beta-karotenit.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet