Ushtrime për të mbrojtur kockat për over 60

Ka ushtrime fitnesi të krijuara posaçërisht për të rritur masën muskulore, e cila nga ana tjetër përmirëson forcën, ekuilibrin dhe koordinimin e trupit. Vetëm një ekuilibër i mirë dhe një koordinim I mirë mund të bëjë ndryshimin midis prirjes për të rënë dhe pësuar një frakturë dhe aftësisë të qëndrosh i vendosur në këmbë. Disa analiza tregojnë se aktiviteti i rregullt fizik mund të zvogëlojë gati një të tretën tek njerëzit mbi 60. Kjo rezultoi në një raport të veçantë shëndetësor që ilustron si të arrihet dhe ruhet dendësia dhe forca e kockave përmes trajnimit.

Ushtrimet më të mira për kocka të forta pas moshës 60 vjeç karakterizohen nga stërvitje me pesha dhe çdo aktivitet, i tillë si vrapimi, ecja, vallëzimi, shëtitja, ngjitja shkallëve ose duke luajtur tenis, golf ose basketboll, në të cilin ju punoni kundër gravitetit, duke e vënë peshën tuaj në veprim. Kjo në të kundërt me aktivitete të tilla si noti ose çiklizmi, ku uji ose çiklizmi mbështesin peshën trupore. Forca që ushtrohet për të kundërshtuar gravitetin kur kryen një aktivitet ngarkues që stimulon kockat të bëhen më të forta.

Manuali i prodhuar në bazë të studimit nxjerr në pah ushtrime për të rritur durimin kockave, duke theksuar karakteristikat dhe përfitimet e tyre në secilën. Ata rrisin qëndrueshmërinë. Në këtë lloj ushtrimi, ju i sfidoni muskujt tuaj për të punuar kundër një lloj rezistence, të tilla si shtangë dore, shirita gome apo edhe vetë pesha e trupit tuaj. Ushtrime të rezistencës, përfshirë klasiken, stërvitje me pesha, mbështetuni në kontraktimet e muskujve që tërheqin kockat për t’i stimuluar ato për t’u forcuar.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet