Vështirësia për të fjetur mund të kapërcehet me disa truke të vogla!

Nëse kemi probleme të biem në gjumë dhe nuk dimë si t’ja bëjmë, këtu janë disa këshilla të mira për të rënë në gjumë pa vështirësi.

Çfarë duhet shmangur absolutisht? Para së gjithash, le të themi atë që nuk duhet të bëjmë. Absolutisht shmangni rënien në gjumë duke parë celularin, tabletin, e-librin. Gjithashtu shmangni përdorimin e llojeve të tjera të ekraneve elektronike siç është televizioni. Do të jetë pak e vështirë në fillim, por ia vlen për një pushim të mirë. Në këtë drejtim shumë hulumtime demonstruan se drita e emetuar nga librat elektronikë, tabletët dhe smartphone-et ndryshon sistemin e lëshimit të hormonit që rregullon gjumin, melatoninën.

Sapo gjumi të ndodhë në mënyrë të parregullt, gjumi REM prishet. Gjumi REM është ai që është përgjegjës për formimin e kujtimeve dhe pagjumësia e lehtë mund të ndikojë në to, sipas kërkimeve kanadeze dhe zvicerane. Është gjithashtu mirë të mos hani shumë para gjumit dhe është më mirë nëse vakti hahet dy ose tre orë para gjumit.

Disa këshilla të tjera të mira për të rënë në gjumë pa vështirësi. Lexoni për të fjetur Duhet thënë që duhet të shkoni në shtrat pas një dite aktiviteti. Shkojeni në fund të asaj dite ekziston nevoja fizike për të pushuar. Për të lehtësuar gjumin, mund të lexoni një libër, një libër në letër kemi për qëllim. Leximi, ndoshta jo romane horror, ndihmon në ardhjen e gjumit.

Lironi tensionin me një ushtrim të thjeshtë. Në mbrëmje, mbase nuk e kuptojmë, por marrim tensionin e një dite pune. Të lirohemi nga ky tension, para se të shkojmë në shtrat mund të kryejmë tre frymëmarrje të thella, të cilat ndihmojnë në relaksim Pastaj shtrihemi dhe kontrollojmë tensionin në ndonjë pjesë të trupit. Nëse rastësisht po shtrëngojmë dhëmbët dhe nëse muskujt e nofullës janë në tension, atëherë gradualisht i lëshojmë.

Tani le ta shikojmë nëse edhe sytë tanë janë në tension. Lirimi i nofullës fillon të relaksojë qafën gjithashtu duke relaksuar sytë, edhe balli dhe koka relaksohen. Pastaj të shtrirë në shtrat në shpinë, të hapim pak këmbët dhe krahët dhe të lëshojmë trupin, ngadalë. Frymëmarrja bëhet e qetë dhe ne ndjekim mendimet tona, ngadalë, po ato do të kthehen në ëndrra. Dhe natën e mirë!

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet